Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2006 18:34 - За мотаенето
Автор: ninap Категория: Лични дневници   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
0



Малко остава до края на ваканцията ми - само 2 дни. Затова днес излязох в 11 и се прибрах след 6-7 часа скитане. Много обичам да се мотая, докато другите работят. Не ми е толкова сладко да си се помотая в събота или неделя. Тогава всички са свободни. По-добре ми е да е в работен ден.

Преди години работех в събота, а почивах в сряда. Днес си спомних за това време. Тогава открих любимита си улица в София, места на които човек може да хапне сам и почете нещо, любимата си книжарница. 
И днес излязох без да знам накъде ще  ходя - казах си ще видя. Първо имах среща с една приятлека за час и след това реших да не се прибирам в къщи.
Докато се мотая много ми харесва да разглеждам -  витрини, сгради, прозорци, чета афишите за концерти и театри. Обичам да си купувам и безполезни нещица, които просто ми харесват. Понякога подслушвам хората какво си говорят, но бързо го забравям. Обичам да влизам в книжарници и дълго да разглеждам книгите. 

За да се помотая трябва да имам един цел ден пред мен, да знам, че нямам никави задължения и уговорки. Тогава си излключвам телефона и оставам сама, мотаейки се.

Enjoy

Нина



Тагове:   мотаенето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ninap
Категория: Други
Прочетен: 44178
Постинги: 15
Коментари: 36
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930