Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2006 10:42 - Колко струва свободното време
Автор: ninap Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1399 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В последните дни все по-често си задавам този въпрос. Все пак всяко нещо си има цена. 

Започнах да работя от 2 курс, виждах смисъл в това. Ще натрупам опит, пари, знания. И оттогава, вече  6 години нямам свободно време. Това го осъзнах наскоро, трябваше да остана в болничен за 1 месец. За първи път от 6 години разполагам с безкрайно много свободно време, в което мога да правя каквото ми се прави без да ме грезе съвестта, че си губя времето. Защото през всичките тези години винаги е имало нещо, което трябва да свърша, когато не съм на работа - да пиша проекти, да уча, да пиша дипломна, да карам курсове, да се уча да шофирам ...А ако имам отпуска тя е за 2, 3 седмици, която съм чакала цяла година.

Не мога да опиша с думи блаженството от свободното време - време за себе си, време за нещата, които съм обичала да правя цял живот преди да започна да работя ...

Мислих се, че съм се променила. И пак разбрах колко е прав любимия ми човек като казва, че хората не се променят. За този 1 месец рабрах, че съм си същата, просто малко по-бедна - няма как да си платя свободното време...


Enjoy
Nina




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - само не разбрах кога намери време за любов
10.11.2006 11:18
това само една жена го може, няма време а има любим, ние като имаме време нямаме любими и като нямаме време нямаме любими интересно някак :)))
цитирай
2. анонимен - Западните общества
10.11.2006 11:30
или както ние ги наричаме "белите хора" работят и производителността на труда им е доста по-висока отколкото в милата родина. Следователно идва моментът с четиридневната работна седмица, защото те осъзнават, че свободното време е много ценно.
Но... това го правят ХОРА. Не очаквай същото от "представителна извадка тип ПАСМИНА" :-)

Поздрави
цитирай
3. vilify - свободно време имах в гимназията
10.11.2006 12:04
оттам насетне живея в лудница...но чак в последно време осъзнах колко ми липсва свободното време..просто да се излежавам и да не мисля за никой и нищо..а не да хвърча по задачи от 07 до 23 часа и да се опитвам да съчетая гримирането с пиенето на кафе сутрин, маникюра и обедната почивка, плащането на сметки с купуването на подарък за рожден ден...и какви ли не неочаквани комбинации:)))
цитирай
4. dosheva - За мен
10.11.2006 15:17
свободното време е най-хубавото нещо! И не трябва да забравяме да си го осигуряваме постоянно.
Трябва да се балансират нещата, но...какво става? Бачкаш, бачкаш, учиш, и както казваш нямаш време за себе си. Ми - за какво бачкаш, ако нямаш време за себе си. Нали това е нашия живот. И го живеем заради нас самите.
цитирай
5. babs - Да, напълно съм съгласна.
10.11.2006 15:31
В крайна сметка, най-важният си ти и хората около теб!
То и на запад, като гледам разните му филми, хората се разделят заради липсата на време, а не поради наличие на друга връзка например.

Don't worry, be happy! :)
цитирай
6. ninap - Как могат тогава нещата да се променят?
10.11.2006 18:04
Аз си мисля, че има начин нещата да са по друг начин, но все още нямам решение?
Вие?

Нина
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ninap
Категория: Други
Прочетен: 44158
Постинги: 15
Коментари: 36
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930