Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2007 20:16 - За много бири!
Автор: ninap Категория: Други   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
0



Всяко нещо, което се случи без излишно планиране е хубаво. И аз така посрещнах новата година! С мои приятели в една бирария с хувава бира и музика.
Много харесвам бирата. По всяко време. Харесвам я сутрин с кафе. Само една хладна глътчица заедно с топлото и горчиво кафе. Харесвам я по обяд на гладно. Тогава ми влиза в краката и забравям, че трябва да хапвам. Харесвам я с торта. Много е вкусно да хапнеш сладко парченце сметанова торта и когато ти стане прекалено сладко да отпиеш глъдка бира.
Рядко обаче се случва да си поръчма кафе с бира. Бих предпочела да има само една, случайно попаднала на масата бира и да си пийна. Рядко се случва да имам хубава бира в къщи. Рядко се случва да пия хубава бира в България. А аз наистина изпитвам удоволствие от хубавата бира.
Не харесвам Германия, но последния път не исках да си тръгвам само заради бирата. Там тя е невероятно вкусна и разнообразна. Изненадах се на нова годидна, защото попаднах на хубава бира. Имаше непрекъснато на масата студена биричка. Имаше и торта. Какво блаженство!
Има много истории за бира. Когато получих sms с текст "За много години", аз отговорих  "За много бири!".
На мен това пожелание ми харесва!


Тагове:   Много,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ninap
Категория: Други
Прочетен: 44181
Постинги: 15
Коментари: 36
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930